E-commerce i Retail

Kompleksowa obsługa zamówień, nawet tych z różnych kanałów. Ciągle próbujesz to zrealizować w swoim e-commerce? Piszemy jak!

Inteligentny omnichannel, czyli towar, który… rezerwuje się sam!

System inteligentnej rezerwacji towaru dla omnichannel? Tak jest! Wyjaśniamy jak to możliwie i dlaczego tak dobrze się sprawdza. Zakupy online to dziś coś więcej niż tylko prosta możliwość otrzymania towaru zamówieniowego w internecie. Sprzedawcy muszą mierzyć się na co dzień z błyskawicznym tempem…

Czytaj więcej


Królowa e-commerce? Obsługa transakcji w modelu międzyfirmowym!

Jak poprawie zorganizować e-sprzedaż, gdy obsługa zamówienia jest złożonym procesem zachodzącym między spółką-matką a spółkami zależnymi? ABC tzw. sprzedaży w locie w naszym case study! Na potrzeby publicystyki możemy swobodnie napisać, że najlepiej realizować ten model tak, żeby klient nie połapał…

Czytaj więcej


Klient – nasz pan, czyli jak uprościć obsługę klienta

Wymagania konsumentów względem zakupów można zdefiniować sentencją „Szybko, łatwo i przyjemnie”. Tego oczekuje od obsługi klient zarówno w sklepie stacjonarnym, jak i internetowym. Co zrobić, żeby go usatysfakcjonować i zbudować z nim długotrwałą relację? Jak usprawnić obsługę? Co mają z tym…

Czytaj więcej


Jak ERP uratuje back-office Twojego e-sklepu

Otwierasz sklep internetowy. Spełnia się Twoje marzenie o biznesie. Twój brand staje się rozpoznawalny. Wstrzeliłeś się idealnie w zapotrzebowanie konsumentów. Rozwój firmy idzie w dobrym tempie. Masz coraz więcej klientów i coraz więcej zamówień. W efekcie, z powodu natłoku obowiązków, zaczynasz…

Czytaj więcej


Jak wdrożyć system ERP w swojej firmie i nie dać się zwariować

Podjąłeś decyzję o inwestycji w system ERP dla swojej firmy. Super. I co teraz? Jak wybrać odpowiedni system? Czym najlepiej się sugerować? Na co zwrócić uwagę przy wyborze? Ile trwa proces wdrożenia? Jak się do tego przygotować? Pytań rodzi się tyle, że zaczynasz mieć wątpliwości, czy nie porwałeś…

Czytaj więcej


Płatności online czy na pewno bezpieczne?

Wygoda związana z płatnościami online jest udogodnieniem współczesnych zakupów internetowych. Czy to jest bezpieczne? Czy wpisując dane naszej karty, nie zostaną one skradzione wraz z pieniędzmi z naszego konta? I czy mamy pewność, że nasze środki dotrą do e-sklepu? Czy nie śpimy spokojniej, kiedy…

Czytaj więcej


E-sprzedaż także za granicą? Dobrze się przygotuj!

Niższe ceny, możliwość nabycia produktów niedostępnych w ofercie rodzimych producentów czy szerszy dostęp do nowości. Te czynniki motywują klientów do zawarcia transakcji z zagranicznym e-sklepem. Poza tym przy takich e-zakupach liczą się jeszcze m.in. bezpłatna dostawa czy możliwość dokonania…

Czytaj więcej


Omnichannel – trend, który… się opłaca!

Sklepy internetowe wspierające sprzedaż tradycyjną stają się standardem. Firmy, które stawiają na zrównoważony rozwój zgodny z filozofią gwarancji kontaktu z marką za pośrednictwem wszystkich dostępnych kanałów, wygrywają na konkurencyjnym rynku handlu nowoczesnego. Synergia naturalna dla…

Czytaj więcej